Jak podwiązać pomidory wysokie? Jak prowadzić pomidory? DIY

Pamiętam jak dziś jak zakładałam mój pierwszy warzywnik w ogrodzie i wielką zagadką dla mnie było to, jak prowadzić pomidory? Jak je podwiązać? Czego użyć, jak to zamontować? Przeszukałam sporo stron internetowych, aby znaleźć jakieś konkretne informacje. Nie chciałam kupować jakiś gotowych podpór, wydawać wielkiej ilości pieniędzy na nowoczesne rozwiązania. Sposób miał być sprawdzony, tani i wykonalny dla amatora. W zeszłym roku z braku czasu za to rozwiązanie posłużyła mi niewysoka powlekana siatka wbita w ziemię za pomocą kilku palików. Następnie każdy krzaczek w miarę wzrostu był do niej podwiązywany za pomocą sznurka. To nie było złe rozwiązanie, jednak wizualnie nie było ono najlepsze. Dlatego w tym roku z pomocą męża wykonaliśmy prawdziwe podwiązywanie pomidorów, a żeby Wam było łatwiej wykonać to u siebie poniżej zamieszkam mój filmik o tym. Miłego oglądania.





A jak jeszcze masz ochotę dowiedzieć się jak pomóc swoim pomidorom zapraszam na wpis o najlepszym, naturalnym nawozie.





2 komentarze:

  1. Ja hoduje pomidorki koktajlowe na... balkonie :) Zaczęły już kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo. Moje też już kwitną. Obfitych plonów życzę :)

    OdpowiedzUsuń